technologie

diagnostyka i leczenie

nowoczesne technologie w stomatologia rahma

w celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych usług, korzystamy z najnowocześniejszych technologii niezbędnych zarówno w diagnostyce, jak i późniejszym leczeniu zgodnie ze szczegółowo opracowanym planem leczenia.

Gabinet Stomatologia Rahma to miejsce, gdzie tradycyjna nauka spotyka się z nowoczesnymi technologiami, a doświadczony zespół specjalistów dba o komfort, bezpieczeństwo i zdrowie pacjentów. Dentysta oferujący swoje usługi w placówce w Poznaniu proponuje zabiegi z takich dziedzin jak implantologia, protetyka czy też leczenie kanałowe. Oferujemy kompleksową opiekę, dlatego na co dzień wykorzystujemy innowacyjny sprzęt, zapewniający precyzyjne, skuteczne i bezbolesne leczenie. Podstawowe narzędzia, niezbędne w pracy stomatologów zostały opisane poniżej.
Tomografia komputerowa

Tomografia komputerowa 3D

specjaliści z naszego gabinetu korzystają z zaawansowanej tomografii komputerowej 3D, aby zapewnić pacjentom diagnostykę na najwyższym poziomie. tomograf to niezastąpiona maszyna, przedstawiająca trójwymiarowe obrazy struktur jamy ustnej, w tym zębów, kości oraz tkanek miękkich, co ułatwia ocenę stanu uzębienia i przygotowania planu leczenia.

Nowoczesny skaner wewnątrzustny 3D

ważnym narzędziem diagnostycznym, wykorzystywanym przez stomatologów jest nowoczesny skaner wewnątrzustny 3D. umożliwia on dokładną ocenę stanu uzębienia, korzeni zębowych, kości szczękowej i innych elementów w obrębie jamy ustnej. jako, że urządzenie dostarcza trójwymiarowe dane, tym samym pozwala to na precyzyjne planowanie i przeprowadzanie różnego rodzaju zabiegów stomatologicznych przez dentystę, w tym głównie implantologicznych oraz protetycznych. w gabinecie rahma po uprzednim wykonaniu skanu jamy ustnej mogą być wykonywane takie zabiegi jak wszczepianie np. implantów zębów.

Cyfrowe planowanie implantów

cyfrowe planowanie implantów to metoda chętnie wybierana przez nas, ponieważ wspomaga ona lekarzy dentystów w codziennej pracy. dzięki niej specjaliści z gabinetu rahma mogą oferować jak najlepszą opiekę stomatologiczną pacjentom. wspomniana technologia gwarantuje dokładne i precyzyjne zaplanowanie tego, w jakim miejscu mają zostać umieszczone implanty zębów.

Maszynowe opracowanie kanałów korzeniowych

aby sprawnie usunąć zainfekowane lub uszkodzone tkanki z wnętrza zęba, a następnie odpowiednio przygotować kanały korzeniowe do wypełnienia materiałem biokompatybilnym, lekarze często decydują się na tzw. maszynowe opracowanie. gwarantuje ono dokładność i powtarzalność dzięki automatyzacji procesu, aby zminimalizować ryzyko powikłań. leczenie kanałowe, którym zajmuje się doświadczony dentysta, trwa dzięki temu krócej i jest przy tym znacznie efektywniejsze.

Leczenie kanałowe pod mikroskopem

profesjonalny mikroskop stomatologiczny zapewnia wyjątkową widoczność i znaczne powiększenie, co umożliwia lekarzom dokładne usuwanie zainfekowanych tkanek oraz precyzyjne wypełnienie kanałów korzeniowych materiałem zapobiegającym ponownemu zakażeniu. innowacyjne leczenie kanałowe pod mikroskopem przyczynia się więc do zachowania zdrowych zębów, jednocześnie poprawiając komfort pacjentów podczas zabiegu.