loader

Regulamin i ogólne zasady przyjęć w gabinecie

Data publikacji: 19 września 2016

Gabinet Stomatologia RAHMA jest praktyką prywatną i nie udziela świadczeń w ramach NFZ.

Wyrażenie zgody na wizytę jest jednoznaczne z akceptacją wszystkich punktów obowiązującego w gabinecie regulaminu.

1.Umawianie wizyt:

możliwość zgłoszenia się osobiście, telefonicznie pod nr tel: 500 631 681 lub online wysyłając e-mail na adres gabinet@stomatologiaRAHMA.pl,

do rezerwacji terminu wizyty wymagany jest numer telefonu kontaktowego pacjenta,

 w przededniu umówionej wizyty, jako potwierdzenie kontaktujemy się z pacjentem telefonicznie lub wysyłamy sms na podany nr telefonu kontaktowego (w przypadku zmiany nr telefonu kontaktowego prosimy o poinformowanie personelu gabinetu),

w przypadku chęci odwołania, spóźnienia się lub przesunięcia terminu wizyty uprzejmie prosimy o kontaktowanie się z gabinetem pod nr tel: 500 631 681,

spóźnienie się na umówioną wizytę (bez powiadomienia) powyżej 15 min. jest traktowane jako rezygnacja z wizyty. Po tym czasie przyjmowany jest następny umówiony pacjent,

w przypadku chęci rezygnacji z zaplanowanego wcześniej zabiegu endodontycznego, protetycznego, chirurgicznego lub implantologicznego prosimy o kontaktowanie się z gabinetem min. 1 dzień wcześniej.

2. Pierwsza wizyta:

do założenia karty pacjenta wymagany jest dokument tożsamości ze zdjęciem oraz numerem pesel jak również adres zameldowania / zamieszkania. Dodatkowo pacjent podpisuje zgodę na przetwarzanie danych osobowych w myśl ustawy RODO,

przed przystąpieniem do zabiegu, pacjent wyraża i podpisuje zgodę na zaplanowane leczenie,

większe zabiegi endodontyczne, protetyczne, chirurgiczne lub implantologiczne poprzedzone są wizytami konsultacyjnymi, gdzie omówiony jest zakres zabiegu, plan leczenia, wykonane ewentualne zdjęcia RTG, wyciski szczęki i żuchwy oraz skierowanie pacjenta na dodatkowe badania np. tomografii komputerowej, badania krwi, prób alergicznych i konsultacji z lekarzami innych specjalności w przypadku schorzeń współistniejących np. układu sercowo-naczyniowego.

3. Reklamacje/ Gwarancje:

Swoje obowiązki wykonujemy z należytą starannością dbając o dobro pacjenta, dlatego udzielamy rocznej gwarancji na wykonane w naszym gabinecie odbudowy zębów oraz uzupełnienia protetyczne.
Reklamacje NIE są uwzględniane w przypadku gdy pacjent:

nie stosuje się do zaleceń lekarza dotyczących higieny jamy ustnej, w trakcie leczenia, a także po zabiegach endodontycznych, protetycznych, chirurgicznych i implantologicznych,

przerywa zaplanowane wcześniej leczenie,

nie stawia się na umówione wizyty,

przesuwa na własne życzenie terminy zaplanowanych wizyt,

cierpi na bruksizm tzn. zgrzyta zębami, a nie podjął jego leczenia,

cierpi na parodontopatie, a nie podjął jego leczenia,

został poinformowany przed rozpoczęciem leczenia o możliwości jego niepowodzenia, a mimo wszystko się na nie zdecydował,

reklamacjom nie podlegają powikłania po zabiegach tzn. nadwrażliwości zębów po leczeniu, wybielaniu, bolesność czy krwawienia z tkanek miękkich.

4. Płatności:

płatności dokonywane są gotówką, kartą płatniczą lub przelewem (po wcześniejszym uzgodnieniu z lekarzem),

w przypadku dużych zabiegów endodontycznych, protetycznych, chirurgicznych i implanotologicznych istnieje możliwość skorzystania przez Pacjenta z systemu ratalnego MediRaty,

w innych sytuacjach na pierwszej wizycie pobierany jest zadatek w wysokości 30% ceny całego zaplanowanego wcześniej zabiegu,

jeśli pacjent nie stawi się i nie poinformuje o chęci rezygnacji z zabiegu zadatek ten nie jest zwracany,

pozostałe koszty regulowane są w ostatnim dniu zaplanowanej wizyty.

przedstawiona  na stronie www.StomatologiaRAHMA.pl informacja cenowa ma charakter poglądowy. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego. Ceny usług ustalane są indywidualnie podczas wizyty konsultacyjnej.


Podziel się:


MediRaty